MalinBorglin

Det här funderar jag på!

första sidan. Man kan inget ann

Publicerad 2009-12-05 08:53:53 i Vardagslivet

0-110c1d129e26750a18309ac96b346f0c.png

första sidan.

Man kan inget annat än vara glad. Stolt och hes efter gårdagens idol. Vi var 6 pers och lät som 30 när Calle visat dom andra vart skåpet skall stå.

Var jag den anda som grät?
Tårarna bara rann. Jag blev chockad och helt extas när Calle ropades ut som säker, detta kan jag leva på tills
Nästa fredag. Way to go calle .

Vi i öllsjö tror på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela