MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Dagen före Dagen

Publicerad 2009-12-23 23:23:30 i Vardagslivet

Dagen före Dagen!!

Imorgon är det Julafton.

Dagen idag Började med Polkagrisbakande
Två lag, Två smaker.
Jag och carro bakade hallon , Daniella och Marlene Fixade lakrits.
det var roligt,.. svårare än jag tänkt mig,..
Varmt och jag brännde mina händer väldigt.
Men goda blev dom..

Vi (jag, krille och björn)
har varit en Lång runda på Sjön,.. vandrat på isen.
gått sjön runt för att kolla (genom att hugga hål) om isen är tjock nog för att köra bilarna på.
och det var den,.. mycket väl,..
men ovanpå Isen låg den 3 decemeter snö,.. och jag vill lova att det bvar jobbigt att gå I/PÅ.


Vi har varit en runda i "byn" ätit tacos hos ange.
tagit lite foton och haft det mysigt,..

sen ikväll har vi klätt granen och plockat fram julklapparna,..
hela Rummet är fullt... massor massor massor!!

Just nu sitter jag o hostar för mig sjlv,..
har blivit förkyld,.. Hostar massor,..  Även allergisk mot katterna och här finns det tre,..
så host host kli snörvel och host,..
men det går bra,..

Imorgon är det som sagt Julafton,..
Och jag saknar mina Barn Väldigt Mycket,..
Min telefon Funkar inte ,.. och jag har egentligen inte hört från dom alls..=(

hoppas dom har det bra ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela