MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vällingtajm

Publicerad 2009-08-03 10:00:41 i Vardagslivet

Liam Gjorde just en Vurpa...
Han Ställer sig upp överallt och går (eller drar sig Fram) Överallt mot grejer..
Och precis Så gjorde han en Riktig Vurpa o ramlade av Barnfåtöljen..=/
Stackarn.. så nu ligger han hos Mig.. O dricker Välling och jag klappar på hans lilla huvud som fick en bula..=( minsann...
Min Bibi...

Han säger mamma.. Men Mest ma mamamama ma ma .. Haha..;P
Han kryper efter Max här hemma.. I hela Huset.. Dom har fantastiskt kul..
Nu Är mitt Liv helt underbart..
Just nu.. De känns Bra..
Jag har fått energin tillbaka..
Jag känner mig Stark...
Och detta Har jag längtat efter..


Jag Har tyvärr lagt på mig ett gäng för många kilon på väge hit..
eftersom jag slutat fixera runt bantning,...
Det mår jag inge vidare över..
Men just nu här i mitt liv.. Så Får jag vara lite rund-...
för jag ska få rutin på mitt liv..
rutin på mina pojkars vardag och få oss att fungera sunt innan jag ska ta tag i mig..
men sen .. sen börjar jag dansa igen...

närmast..
få in liam på dagis och skaffa jobb=)

Kommentarer

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2009-08-03 21:41:08

Äntligen ^^ härligt o höra <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela