MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Till frida

Publicerad 2009-08-22 16:05:43 i Vardagslivet

Här är bilder på hoppgungan...
Det är inte riktigt korekt färg ..
det blir ju aldrig bra på Bild..
Men ett Ungefär.-...

Jag vet faktiskt inte hur många kilo den klarar..
Eller hur länge man kan ha den.. med Säkert första Året..
Sen tappar väl Barnen intresset och vill röra sig och hoppa på egen hand=)
Kan jag tänka mig..=)


Och kilo. ja de kan man ju kolla upp.. lätt


Gick ej att ladda upp bilder just nu.. försöker senare

( det är en BabySeat hoppgunga från Babyproffsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela