MalinBorglin

Det här funderar jag på!

STOP!

Publicerad 2009-08-14 19:17:39 i Vardagslivet

Ja
 Nu e jag klar.. för idag...

Yes sir...
Har Tvättat Förnsterna Allihop Ute och inne...
Krille hjälpte mig PGA. spindlarna utomhus...
men inne var jag helt on my own... såå.. stolt...
Jag har tvättat upp allt som fanns i tvättkorgen.. sista är i maskinen nu...
Och jag har oljat in mitt Matbord... Inte illa för att bara vara fredag...
Dessutom har jag rumusterat i trädgården och krille har klippt häkken..=)
E han inte en klippa så att säga??


Rensat Kylen har jag med hunnit med...

Och Inför  Morgondagen Ska jag nu ta en sista vals med damsugaren...
Sen blir det soffan och ett glas vitt (eller orange som carro sa) .. Och Bara mysa...
kanske en Snabb Dusch skulle vara på sin plats med=)

Kommentarer

Postat av: Joel Eriksson

Publicerad 2009-08-19 17:04:45

Prova jobba! Städa hör ju till vardagen...

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-21 12:01:46

Jag saknar dina uppdateringar på bloggen. Älskar ju att läsa din blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela