MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Säljes

Publicerad 2009-08-14 12:53:21 i Vardagslivet



Heeej..
Lägger Just Nu Ut Massa grejer På Blocket för försäljning..
Tänkte skylta lite här med...

Joo..

En Babybjörn Bärsele...
Väldigt fins Skick..
Jag Hann Knapps Använda den.. kartong Och allt finns Kvar.. Med bruksanvisning..
och prislappen på vad jag gav för den Sitter kvar...
den är Grå/vit mycket Fin.. I Loved it...
450:- vill jag ha för den...
Köpte den för 849:-


Säljer med mitt Babyskydd Småbarns bilstol
En Brio  Svart/brun  Med bas
Inköpt 2008 November Den kostade 1400:-
Jag vill Ha 950:- för den... Den Är använd 2008 december till 2009  Juni..


Säljer En HoppGunga.
en Ljusgrön.. Då Max Vuxit från den för längesen.. och liam Tycker inte alls att det är intressant..
150:-


En Crosstrainer Inköppt Från Tvshop
Knappt använd (Flitigt använd under två månaders tid innan Man tröttande)
inköpspris 2000:-
Vill Ha 900:- för den...

En Bänkdiskmaskin..Bosch..
Kostade 3500:-
Mycket Bra... nästan synd att göra sig av med den.. men Har fått en större nu När Man har två barn..
Såå 1900:- vill jag ha för den....

Två stycken malm Sängbord Från IKEA..  (I ek)
495:- /St tror jag minsann att dom kostade
Vill ha 200kr/st


Jag har ett vitt enkelt skrivbord från Ikea Att sälja 150:-
Typ...



Ja...
Det var en del... Ska lägga utt det på blocket nu...
Om Någon finner intresset så hör av er...

Kommentarer

Postat av: Tessi

Publicerad 2009-08-16 11:22:54

Hoppgungan? Hur länge kan man ha den? Alltså hur många kilo klarar den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela