MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Paniiik

Publicerad 2009-08-14 16:05:35 i Vardagslivet

Panik
i ronneby paniken i "beat"
för din musik säger jack"pip" av mitt liv
så sätt eld på diskot och bränn det till grunden
och skrik hur du känner med ansiktsmunnen
panik
för dålig musik för dålig publik för dålig moder
för dålig "patik" för "båli"dålig våning som "fettets" nåt i
ja mådde dåligt med fri sprit
värden försvinner ner i garaget
kommer med en "krogga" in en fin kritvit i mustaschen
langa in gagen
annars får du åka likbil från kalaset med Magren
dansa dansa era jävla svin
i takt till alla framgångar i mitt liv
jag säger dansa dansa era jävla svin
annars får jag papapapapapa panik

Jag får panik
jag får panik
jag får panik

han brevid mig han är dj
han brevid mig han är dj
han är risig han är divig han är svinig
men han är dj
han är dj


Snackar massa skit jag har inte alls panik
nu blir det vassa "beebeep" samma slagsmaskin
sen så (då) dansar vi bara för att passa in
vi lever slappa liv precis som Mazarin
och Loranga fattar ni det är liksom som anarki
har ändå massa fleece i mitt kassaskrin
ingen dramatik bara passa hit en flaska sprit
tipp akvavit och kasta in några sammarin
med samma sting som en rallarsvin
och bara ladda innåt från samma skiva
mamma mia hon är som Zackarin
och min raggarstil mjuk som margarin
ingen svart magi och bara halvt naiv
tar exakta kliv som i ett schackparti
jag bara "Saouadi" hon bara "Aipapii"

jag får panik
jag får panik
jag får panik
jag får panik

han brevid mig han är dj
han brevid mig han är dj
han är risig han är divig han är svinig
men han är dj
han är dj

min hjärna är som tvätten i en torktummlare
snurrar runt och runt och runt som en tolvtummare
du tittar på min kropp det känns helt omtummlande
även om jag får panik här ner i golvbrunnen "bre"
känner du panik i ditt liv hela tiden sjung
vill du sova hemma hos DJn sjung
vill du bränna ner djbåset
vill du elda hela klubben sjung

jag får panik
jag får panik
jag får panik
jag får panik

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela