MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Max på dagis

Publicerad 2009-08-03 10:18:27 i Vardagslivet

Ja.. Idag .. Idag fick max komma tillbaka till sitt vanliga dagis..
Och han Älskade det..
Man Såg det På Honom när han traskade in..
Han Lös Av Lycka och Började leka direkt..
Jag Fick en kram och en puss och vi sa hejdå..
Och De kändes väldigt bra..


Igår var Vi på Österlen igen..
Vi började på Åbergs i Öja/Ystad..
Handade massa blommor till trädgården..
=)

Sen fortsatte vi till Alestenar
Fin utsikt...
Och sen ner till kiwik och badade fötterna i havet..


Det var grymt fint väder.. och man fick bättrat på brännan lite..
Jag kom hem började greja i trädgården Och när max kom hem mitt i allt så såg det ut som kriget..
vi vattnade lite.. gav upp och gick in..
Jag tänkte att jag skulle fortsätta idag när det fått torka upp...

MEN.. men idag regnar det..
Så min trädgård får se ut som kriget ett tag till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela