MalinBorglin

Det här funderar jag på!

LördagsKvällens Playlist

Publicerad 2009-08-29 08:17:18 i Vardagslivet

Ja..

uppdaterar Kvällens Playlist på Spotify...
Har Ni något förslag så släng in en kommentar...

Spotify.. o älskade spotify!!!


ska bjuda på Några som finns på listan
Som är ett måste för festen!!

- Boom Boom Paw - The black Eyed peas
- Amazon - M.I.A
- No Stress - Laurent Wolf
- Sugar - Flo Rida
- Rör på Den - Advance Patrol
- Stay the Night - Alcazar
- Stronger - Kanye West
- Pocerface - Lady gaga (Allt för Mica)
- Disturbia - Rihanna


Och Såklart Min Absoluta Partylåt som Aldrig Dör.. Just Dance!!!

Kan fortstätta i evigheter...=)
men men .. ge mig Något förslag??!

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-08-29 15:46:58

Adrian Lux, Can´t sleep Två killar som grovhånglar på musikvideon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela