MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Blommor Och Harmoni

Publicerad 2009-08-07 11:37:16 i Vardagslivet

Igår planterade Jag 80 - 100 Clematis frön i olika färger och sorter..
Så nu har mitt projekt satt igång...
Helt underbart och för att inte tala om spännande...

Har Funderat Länge på det här med att Gå en Trädgårdsdesigt utbildning..
men Dom Finns Få sådant Långt Håll..
Finns en utanför sundsvall där man kan läsa på distans och åka upp dit 8 gånger under hela kursens tid för
PraktikProv!

Det hade ju varit en grej...
Lämnat Krile Och Barnen I Vindeln under de dagar na jag ska vara där..=)
haha.. neeej...
Men jag fortsätter titta runt...

har oxå Börjat Plugga lite själv.. Perenner Och Bär bustar och träd ..
klippning och plantering...

Och så förståss... Clematis.. Massor...  Jag lär mig sagta men säkert.. Och nu kan jag
Mycket mycket...
Projectet  Med Att Odla Clematisar (driva upp)
'Ska Dela Ut Plantor Till Alla mina Vänner När det Är färdigt till våren.. Om det går som det ska..=)
Vill säga...

Ett Project som lgger  mg varmt om Hjärtat..

Lite Clematis Bilder...
Och  Ett Hopp Om att Få Bli Egenföretagare i framtiden=)
(letar vidare efter utbildningar)















Alla ClematisBilderna Är tagna i Min Mammas Trädgård))


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela