MalinBorglin

Det här funderar jag på!

tillbaka

Publicerad 2008-09-01 09:12:13 i Vardagslivet

heeej.. nu e vi tillbaka..har flyttat och börjat komma påplats så smått...!

har tv:n på och det är ju tv-shop.. Rejene.. nya krämen som tar bort bristningar?? något att tro på..??!
den ska funka som förebyggande och efter  att man fött barn.. även efter kraftig viktminskning=/
hmm...
jaja.. om någon provar.. berätta gärna om det funkar sen... (499:-)
det vore ju något annars.. jag har ifs inga bristningar från graviditeterna... men kan ju vara bra att ha om man  skulle få=)

aaaah som sagt.. vi e nu inflyttade.. och  jag har fixat lite med trädgården i helgen..planterat lite grann och är rätt nöjd.. det är såklart mycket kvar att göra...
tänkte ge mig på o högtryckstvätta plattorna en gång innan vintern nu.. och få nerlite fina höst plantor i mina krukor... så de blir fin fint...

jag trivs redan sååå bra....
staketet måste jag oxå få upp... för max han e väldigt frälst i att springa in till grannen och dra i hans/hennes blommor.. aj aj..

annat som e på gång är max dagis.. han går sista veckan på dagis i stan nu.. på tisdag börjar inskolningen på nya stället...
synd .. han trivs så bra med detta .. och jag med.. dom e såå gulliga.. och dom tycker verkligen om max massor... Jag bara hoppas på att de ska bli lika  bra på det nya med.... där e ju djur och massa fin natur .. de ska nog bli bra..=)

ska ta o röja här hemma idag.. och ta lite bilder.. så ni får se hur fint vi fått det..=)

Xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela