MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Förlossningen

Publicerad 2008-09-29 21:09:53 i Vardagslivet

Jaa..

Dagen Började med att jag tog tag i Mitt liv (HAHA)
nej men sminkade mig och nopprade lite på ögonbrynen för att äntligen, sisådär 1 år försenat åka in och ta nya kort För att skaffa nytt Körkort. (eftersom mitt är knäckt och alla tjatar om att det inte är gilltigt)

När jag kom in till stan träffade jag upp mica o Lion fion...
vi tog en sväng om och jag köpte vantar till Max på Lindex och Mica hittade massa bodysar + en fem myror (är fler än fyra elefanter) pjamas till Lion..
Jag busade lite me fion Och Berättade att om man inte sitter fint i vagnen så kommer "vagnMasken" och kitlar en 
(det var något nytt då min pappa alltid körde med sängmasken, Hehe)

han skrattade en sväng sen satt han konstigt nog där fint.. Han glömde väl av att han skulle av ..

vi tog en tur på trendie med.. åt lite för jag var helt slut i kroppen och hadde en sådan magont så jag trodde jag skulle kravera.. väl där beslöt jag mig för att nej.. jag klarar inte det här...

så jag tog mig till Akuten...
Väl inne på Akuten gick det snabbt..
sådär innan lunch är där inte så mycket folk o de va kanske max 4 pers i väntrummet...
dom skickade mig till fölossningen..
där fick jag ligga med mina kramper i magen o oroa mig medans dom kollade ctg och blodtryck med mera...
Efter en stund kom doktorn...
han bekräftade som Alla andra gjort det senaste halvåret att mitt Järnvärde är på tok för lågt och att det är farligt för mig och Absolut orsaken till att jag blir svag i kroppen och är så trött och blek...

först var det frågan om att lägga in mig och han berättade att på bb/förlossningen ger dom blodtransplation till kvinnor som har blodvärde på under 80... jag ligger där på gränsen nu men äter duforon ..(eller hur det stavas)
Och vi skall avvakta ett par dagar till..

Så hem fick jag åka..

När jag kom hem sa mamma till Mig att vila...
jag somnade som en sten..
Sov till kl var 18.37. oj då.. och så hade jag ju så mycket jag skule göra...
så nehe.. de får jag väl göra imorgon istället då..

Nu sitter jag här lugn o fin...
Irriterad på min Granne som spelar hänsynslöst hög musik varje dag...var kväll.. sjukt länge.. jag blir så trött på det...
Imorgon ska jag ringa hyresvärden...

På tal om Imorgon...
PREMIÄR för Desprete Housewifes
oooh kl 21.00
MISSA INTE DET!!

hösten är kommen...Hösten är räddad ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela