MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ett Klipp

Publicerad 2008-09-18 13:27:05 i Vardagslivet

Ahhh..
jag som sitter som fastspänd framför datorn och budar och säljer på tradera har verkligen gjort detta till en hobby..
och igår.. gjorde jag klippet...
Ett par helt nya Kavat vinter kängor I svart till Max.. Nypris 500:-
jag budade och kom undan med 250... riktigt najs,,... nu kan max känna sig varm om fötterna till vintern..

och som om inte detta var nog så direkt efter det vann vi ett par kavat Vinterfodrade snöstövlar... 67 kr... de e ju som hittat.. dom var inte helt nya.. men bara använda  i en månad då dom blivit försmå för det barnet som haft dem...
jag e sååå nöjd...

det är mina klipp just nu...
jag har några budgivningar som går ut inom kort.. se vad vi mer kan skrapa ihop...
 
har budat på ett par röda kavat vinterkängor med.. vill ju helst ha röda.. o dessa var helt nya...
hoppas vi lyckas...

Tillägger att Max Har ca 50 Par skor redan.. Och  Bara nu i vinter eller till kommande vinter har jag köpt hittills 5 par vinterkängor och fodrade stövlar.. Skor är livet....
varmt och snyggt ska det vara...!!


Ett smakprov på några av skorna vi har på hyllan..

(många är ju som sagt nerpackade eftersom storleken är frånväxt eller för att vi nyss flyttat)





       





     

       


Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-09-18 13:28:54

oh vad kul jag har i skoooooan, not. datakunskap ;) snokar i lite bloggar ist ;P

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-19 13:27:04

Hehe man blir som beroende av tradera när man väl börjat.

Postat av: Malin & Saga

Publicerad 2008-09-20 11:00:11

Tradera är guds gåva! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela