MalinBorglin

Det här funderar jag på!

än en gång sanna

Publicerad 2008-09-17 18:57:04 i Vardagslivet

ska ju inte behöva komunisera på detta viset.. men sanna ville inte berätta om hon känner mig.. eller om hon skulle veta vem pappan var om jag berättade det eller så..!?

men jag har valt att inte berätta här i bloggen om Bebisens Pappa För Pappans skull..
Jag tänker heller inte redovisa om jag och Pappan dejtar eller något sådant...
 Han Kommer naturligt vis vara delaktig i sitt barns liv.. och kommer finnas i mitt liv med...
det är ju lixom en grej som medföljer...

tids nog... så kommer det nog att ha en del här i min blogg med.. men jag låter honom mogna med sina beslut först.. innan jag hänger ut honom.. och riskerar att göra honom obekväm i läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela