MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Överkörd av janne "loffe" karlsson

Publicerad 2008-10-22 09:09:22 i Vardagslivet

Oj Hej...

har inte mått så bra så har ej haft ork att sätta igång datorn redigt...

för en vecka sedan.. så lovade jag mica att blogga då jag varit med om en " blogg Materiell händelse"
 
jag var uppe på konsum i vä för att hämta ett paket då jag var påväg till min bil och sneddade mellan parkeringsplatserna och gick på linjen mellan bilarnas nosar så kom det en bil i väldans fart och han stanna precis innan mig.. Jag tittade chokerat upp och det var "loffe" karlsson som köre...
jag visste ju att han bodde där eller bor där några hus från mamma men jag har ju aldrig sett honom ute eller på konsum för den delen..
så jag pirrig som fan ringde till mica o berättade vad som hänt... rätt häääftit... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela