MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ute på Jobbet

Publicerad 2008-11-25 12:29:31 i Vardagslivet

Sitter Ute på jobbet...
skulle llunchat med min älskade miccii men hon e lika sjukis som jag nu.. så stackarn ligger hemma...
vi får helt enkelt krya på oss o ses igen när det gett med sig...

ska snart åka med mamma in till stan igen.. hon ska till doktorn o jag ska fördriva tiden medans hon är där..
möjligen köpa ett par mjukisbyxor till min Max då han behöver större storlek.. allt börjar bli för kort...!!

satte ¨på det nya spjälskyddet på babysängen igår.. nu e det färdigt...
vagnen står redo med filtar o kuddar o åkpåsar o skötväska packad.. bara en liten som saknas...
carro har varit här o könt på magen idag o tycker att det e såå mysigt.. jag sa mycket bestämmt att just nu är han billig =)
haha..
ne men han gör ju ingen nytta i magen heller?

goda nyheter har landat med...Sabina.. älskade sabina kommer nog o hälsar på i jul.. gud vad jag saknar min andra hälft...!!!
och även "moster" Eva har planer för att hälsa på oss i julefriden...
mycket efterlängtat och alltid mysigt med besök...

jag messade en gretagarbo look bild  till krille och till micca imorse då jag packat på mig jacka mössa stor halsduk o solbrillor när jag skulle ut o fära...
tror bestämmt att jag får blogga ut den här sen med... måste bara hitta sladden till datorn o mobilen först...
hett...

mamma ska även ta en bild på mig i helhet med magen  så ni får se .. för nu ser jag rätt komisk ut..
den står ut så att säga... lite opropetionerligt.

Mina senaste funderingar är vart jag vill bli begraven om jag skulle dö inom oväntad tid.. jag har ju ingen att ligga hos..
vill ligga nära min morfar, men mamma säger att hon vill ha en grav att gå till.. men graven kommer ju bara att ta massa tid o mina älskade barn kommer ju tyvärr hamna långt borta om det händer mig något..
och vem ska hälsa på mig då..
bättre jag ligger brevid min morfar då... så jag slipper vara ensam...
men vad e väl det.. jag måste kämpa.. får inte dö.. kan inte lämna mina barn.. dom skulle inte klara sig utan mig... hamna i småland med sin pappa. usch jag måste finnas här för dom.. så än blir ni inte av med mig..;P


Annat är ju det här med Lina Och Yaneth.. vad jag saknar er.. o jag missar allt.. såg nya bilderna på Tuvan idag.. o hon har blivit så stor.. o kan sitta själv o massa nytt.. min prinsessa växer från mig...
de e smärtsamt...
hon är ju den ända flickan jag har i mitt liv... sötaste sessan....
jag vill så gärna träffa er men jag vill verkligen inte åka till ljungby.. vill inte vara där uppe.. vill vara långt bort där ifrån... skithåla...!

nu måste jag dra..
Fortsätter mina funderingar en annan gång.. Xo Xo Xo

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-11-25 15:07:51

Åhh.. jag vill verkligen inte att du lämnar oss. Så du får hålla dig fast, även om världen utanför det trygga hemma känns mörk och svår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela