MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Saknar Miccii nu när hösten trycker på!

Publicerad 2008-11-27 14:42:25 i Vardagslivet

ja
den här veckan har både jag och miccii legat på varsitt håll med förkylda näsor..
 och vi har inte hunnit eller orkat med någon lunchig stadsdag.. =/
jag e mycket kyld och inte på tal om deppig över att max Lillebror vägrar sätta fart o packa väskorna för "nedkomst"
..
iallafall elfter min Dagliga Uppigande dos med miccii i telefon fick jag lyssna på en badande lion och en suckande mamma som nog önskat sig lite avlastning och vila...
skulle velat möta upp henne i stan för lite mysigt tjejsnack o burgerking men gick igenom hela huset och fann bara 6 kr till bussen...
varför har man aldrig pengar ute när man behöver det??

jag deppade än en gång ihop i min Flamencoo (röd) sovtshirt och tänkte att ne nu sitter jag här o drygar hela dagen..

men då dök krille upp och gav mig enbart en kvart för att bortsa tänderna tvätta mig o klä om för att sen åka o luncha...
de kändes bra.. behövde den "dedlinen" för att ta min i kragen...
vi åt lite kebab/ gyros
och snackade skit... han har nyss kommit hem från Världen raktöver resan australien bali med mera.. så han var ju klart brun o fin.. o en annan biten av den skånska hösten...

skönt.. blev avsläppt hemma igen och sitter nu här...
med goda nyheter om att nog få min Vagn Såld ikväll..
kl 19.00 kommer det en familj o tittar som var mycket intresserade.. får lägga på stora leendet o bara sälja in mig så de blir gjort då...

kommer bra till pass nu till Julen..

Jag tog en bild på Mig ink jätte badbollen på magen i morse o skickade till mina nära o kära vänner...  roliga reaktioner..
ska få ut den här tillsammans med andra utlovade bilder.. men funkade inte så bra med kontakten mellan mammas dator o min mobil.. så får väl sätta mig vid min egen dator o fixa det...

när vi svepte en runda på stan i Krilles nya bil så fick jag syn på Niklas som var ute o promenerade Utan jacka med sin
"milf" ser ut som om dom funnit varann än en gång...!
de måste vara något äkta i kännslorna eftersom han e tillbaka igen...  hoppas dom har de bra iallafall..

pratade lite med daniel imorse med.. han jobbar o Nikky växer haha.. usch hur lät det.. men nej han berättade hur kul det var att få känna deras bebis sparka o se hennes mage bli en liten kula... och jag svarade med ja.. den där tiden mitt i graviditeten är den lyckligaste  eller bästa..  av just magbiten..!



annars e jag på rätt bra humör nu...
som sagt.. tackar krille för det..
ska snart köra o hämta min älskade unge på dagis...

jag har tur som har honom..
han e min ängel utan tvekan..  ibland gör han sådana "moves" så man bara leer o alla Mammakälslor svämmar över!
han e så söt så man bara kan smälta o önskar att alla fick se.. att alla fick ta del av det som jag e så stolt över.. Mitt underverk.. Min största kärlek..!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-11-27 16:57:48

Jaaa d va synd :( Nästa vecka kanske :) saknarrrrrr <3

Postat av: munin

Publicerad 2008-11-27 18:34:48

Ojj... Ska Daniel också ha liten? =) Vad mysigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela