MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En jäkla natt

Publicerad 2008-11-25 09:55:55 i Vardagslivet

Igår satte värkarna igång med långt mellanrum på hela 45 min.. de va väl inte så farligt och alla hoppades barskt på att det skulle komma igång o bättra på sig...
men ikke...

frammåt natten hade jag färit runt o gjort alla möjliga aktiviteter hela dagen så då var jag rätt öm o snuvig o hostig och inte på tal om att jag såg inget alls eftersom mina ögon är helt ur funktion...
försökte natta max men han var på en konstigt humör...
troligen övertrött efter allt nytt som hände för honom i helgen...
så när han bråkat färdigt somnade han gott o jag satte mig i soffan.. kollade på csi.. eller lyssnade.. allt var dimmigt...

gjorde efter csi ett nytt försök att somna utan resultat.. hade halsbränna var täppt i näsan o hostade så det krampade i magen... tyckte riktigt synd om mig själv.. så som man får tycka synd om sig själv när man är riktigt förkyld...
de e de värsta jag vet ...

efter några maratonlopp i koridoren mellan rummet o köket så gjorde jag försök efter försök men det var samma visa och såfort man hostar måste man panik hålla ihop för att inte bebisen ska trycka på så man pissar ner sig...
så kvinligt..!

somnade en liten sväng mellan 00.00 och 02.28.. sen va jag uppe till 03.00 tyckte de va hemskt.. med tanke på demonernas timme HAHA
men lyckades somna om igen efter 3 och vaknade nästa runda o4.50 upp o kissa igen o igen o igen.. o sov vidare till 06.48 precis när jag la mig ner på kudden efter den rundan  så ringde hela husets väkkaklocka o jag kunde klart inte somna om...

max vaknade en runda men somnade snabbt igen och jag bara satt där o stirrade...
kl 07.22 vaknade max igen.. började skrika för han ville ur sängen och jag fick kravla mig upp ...
Mamma Kom in o tyckte synd om mig så hon tog max för att köra honom till dagis så jag kunde bara lägga mig ner o sova igen...

däckad låg jag där till kl 09.00 men sen gick det inte mer.. Upp och hoppa.. svara på allas sms jag fått under natten...
tyvärr tyvärr tyvärr lät det typ..
men nu e jag uppe.. jag e förkyld och irriterad.. ska ringa till försäkringskassan som lovat mig pengar idag.. men inte fan har jag fått några..!


Keep on

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-11-25 11:30:02

ojdå, den lille vill verkligen inte titta ut =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela