MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En dag på stan

Publicerad 2008-11-12 10:31:48 i Vardagslivet

Hej..

Idag har jag varit på kontroll på Mvc...
väga mäta lyssna och lämna blodprover...
som vanligt.. och allt var helt okej.. mitt blodvärde har tagit sig upp på 100 och jag måste säga att jag mår aldeless förträfligt bra...
kanoners... bortsett från att magen e tung o tröttsam men det hör till..
jag e iallafall på rätt väg och kan medge att jag mår bra...!

om 4 dagar kommer krille hem från sin Världen resa.. inte ljorden runt.. men jorden rakt över typ...
ska bli spännande o se vad han hittat på.. o avis lär man ju bli för han är väl brun som f*n

jag ska om en liten liten stund kämpa mig in till stan o luncha med micca.. kanske lion fion ska med med...
alltid lika angenämnt och trevligt...

först och främst ska jag betala några räkningar sen blir det avfärd...

Btw så har jag börjat nysa nått fruktansvärt...
helt sjukt..  finns det speciella anledningar till okontrolerat absurt nysande?
det är ju iallafall obekvämt och rätt jobbigt..

jag ska i en tid framöver blogga lite om det där omöjliga förhållandet...
att vara ensamstående mamma och vilja hitta kärlek men inte våga släppa in någon.. skylla på bristande tid eller att "han" inte pallar med ens barn??!
Detta är något jag funderar över mycket.. är det jag eller "han" som Puschar ifrån...
mamma tycker att det är jag.. för jag har blivit sårad och är rädd för att släppa in någon igen..
att jag inte är redo... men det stämmr nog... men det känns som om jag är på rätt väg nu...
känns som om livet ljusnar efter en mörk mörk period!


Xo Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela