MalinBorglin

Det här funderar jag på!

sommar

Publicerad 2008-05-13 10:35:14 i Hemma Bäst

I söndags När Max var hos sin Pappa så åkte jag med Mica och Lion Till Åhus.. satt på stranden och shabba strunt och sen gick vi en runda och köpte glass.... mysigt.. väldigt trevligt...
det blåste en aning men de gjorde inget...
brände mig gjorde jag nog förbannat... på ena axeln...
när vi åkt hemm körde jag ut til mamma och Tog ett dopp i poolen  med Krille o roger... 24 grader i vattnet.. härligt kallt HAHA

max kom hem och allt blev så väldans bra... en bra dag helt enkelt...
=)
sen blev det grillat och kubbspel...
jag och krille vann mot rogge o lelle... .. 2 grr..

ja.. som sagt.. en bra dag.. massa utomhusaktiviteter.. Äntligen är sommaren här

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-05-17 15:59:11

ooh så du brännde dig lite du med? jag me haha :( men nu e d fint!
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela