MalinBorglin

Det här funderar jag på!

I Fredags

Publicerad 2008-05-19 08:36:59 i Hemma Bäst

I Fredags Åkte jag o Mammi och Max såklart.. upp till ljungby för att hälsa på 13 dagar gamla Tuva... med presenter och massa mys..=) de va trevligt.. hon va så pytte pytte liten...

så blev kl 16 och älskling slutade jobba.. men tror du inte på fan att hela telias mobilnät dog så honom fick jag inte tag på...
inte förens kl 20.00 och då var jag lagom halvägs hemma igen.. piss.. men men ska ju vara hos honom i helgen.. så får väl nöja mig med det=)

Älskar mina pojkar..!

image38


Jag o Älsk!



image39

Max Med sin favvo (mormor)

image40


Jag och Min Mammi... Hos Daniel Wendel på Hans 25års galej... (den 7 december 2007)


image41

mini max... sötaste i världen... Min Max.. Älskar!!!!!


image42
sista gajejet för detta året.. tackar mina vänner.. se you in 2009


image43

snart om en vecka typ.. ett år sedan jag fick smällen på Garvaren...
hamnade i ambulans typ runt en hörna och in på sjukan... såg förfärlig ut...

(Har Valt bilden från det fösta tillfället eftersom den andra är med känslosamm för mig, Än iallafall
eftersom den fans med i rättegången)


MEN INTE SAMME MAN!
en knapp månad senare.. den sista juni fick jag småll nr två.. andra ögat...
hamnade på sjukan igen.. denna gången med en anmälan mot gärningsmanen som blev åtalad...
Min dåvarande sambo och Max Pappa som jag trodde att jag skulle leva resten av mitt liv med.. vi bråkade ofta och det slutade i förödelse, han blev  våldsam om man konfronterade honom hindrade honom från något.
Han  spottade på mig kallade mig alla möjliga hemska ord och påpekade ofta att jag var både tjock och Äcklig....
Han tog stryptag och uttalade sig om att ha ihjäl mig..
han blev dömd för tre händelser..
och fick samhällstjänst och fick betala böter/skadestånd..
det tog hårdare med alla ord.. såren läckte.. men orden .. dom finns kvar i mitt huvud.
än idag kan vi inte alls fungera som vänner, utan gör allt som går att göra för Vårt Barns skull...
jag har flyttat långt från platsen..
Bor Nära min Mamma nu....Ska börja terapi för att lära mig leva med det...
och för att förstå .. att det Var Han som gjorde fel...
inte jag

Och jag kan stolt säga nu.. Att jag Älskar honom Inte.
inte det Minsta.

(valt att berätta .. för jag orkar inte med skitsnacket alla sprider längre, här e den nakna sanningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela