MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Söndag den 27 juli (grillkväll)

Publicerad 2008-07-29 22:24:53 i Vardagslivet

Ahhh söndag kväll och vi hade grillkväll med Josse henke Mio Mamma Lelle Jag Och min lille max.. mysigt med god mat och efteråt en lång promenad i öllsjö med hundar och vagnar... Max Gick sin premiär runda med sin egna hund..=) dom var sötast i världen=)

bilder på Familjen!



Min Mammi



Josse och Mio



Max Och Mio



Max Och Bellami



Max (på sidan)



Max Och Hans MorMor



Debban



Henrik. Lelle Josse Och Debban ( plus mio i vagnen)




Jag, Max Och bellami




Jag i egen hög person (utanför Josse och henkes)




"i samlad trupp"
från vänster ---> Spike, Lennart, Josse med mio i vagn, Jag med tom vagn, Henke och max.



vi igen!



En trött max på Mormors axlar!




En Max på Max Tretio ;P




En Nybadad Max=)

''

En Söt Max




Och Slutligen... En sovande Max.. I sin Nya säng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela