MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ahhh

Publicerad 2008-07-29 21:25:00 i Vardagslivet

Varit på sjukan idag
på Infektionskliniken.. tagit nya prover.. fått konstaterat att jag inte är frisk än.. hjärnhinneinflammationen håller i sig och jag får fortsätta vila...

tog en massa blod gjorde dom de jäklarna ;P


jag håller just nu på att lassa kameran och greja så att jag kan få in bilderna från senaste veckan.. Dags för nytt skvaller eller hur =) hehe...


i fredags var jag på stan.. jag max med Micca och hennes söt söt ... så trevligt... vi åt på trendi..(som vanliht btw!)
och sen tog vi en tur innan dom slängde sig med bussen hem igen..=)

tog lite bilder på sötungen hennes med=)











annat nytt..? hmmmm.. Max har lärt sig så mycket under sommaren.. han e super duktig verkligen...
han kan säja Mamma, Blomma, byxa , blöja, lampa, där , och Kisse så att man förstår tydligt=)








Om en månad ska vi flytta...
det ska oxå bli väldigt skönt...
fått lägenhet.. men kommer inte kommentera vart .. inte än iallafall...
 

på tal om flytt så gjorde jag för ett litet tag sedan något jag skullat gjort väldans länge.. nämligen köpa mig ett köksbord.. nu e de gjort.. o jag e supernöjd..=) ska se om jag hittar en bild på det från hemsidan... mitt e ju som sagt inte flyttat in eller uppackat..=)

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-07-30 10:48:46

Hej hej! tack så mycket! =))

massa fina bilder som dök upp nu sådär huxflux! ;D

Fina vagnar me btw! =))



Glöm inte att max kan säga "Jag hade mössa" haha :) söt!

Puss på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela