MalinBorglin

Det här funderar jag på!

utmärkelse för blogg

Publicerad 2008-12-12 14:05:33 i Vardagslivet



Jag har fått en bloggutmärkelse av miccii

Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3 .Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Dom jag lämnar utmärkelsen till är:


1. bim
2. tess
3. josse
4. malin
5. Råttan



värt en titt!!

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-12-12 14:29:06

tackar så mycket =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela