MalinBorglin

Det här funderar jag på!

är så otroligt glad

Publicerad 2008-12-12 12:00:05 i Vardagslivet

att jag lämnat ljungby bakom mig

att jag flyttade från ljungby är ett posetivt dåd.. även om jag inte trivs till 100% i ktown så är det 100 grr bättre här..
det händer sjuka saker i ljungby.. folk dör och tar livet av sig till höger och vänster.. alla PRECIS ALLA snackar skit om alla...
 (antagligen för att det inte finns så mycket annat och göra och absolut för att dom inte är tillräkligt intressanta själva)
det finns inga uteställen Och alla precis alla (som jag sa tidigare) gnäller på hur tråkigt det är att gå ut i ljungby o hur "cp" alla är men ändå likförbannat är dom själv där ute på det " tråkiga" utestället vart ända helg...
skyll er själva...

folk är falska.. utger sig för att bry sig om en och vara ens vänn och sen behandlar dom en som sopor.. och "säger upp kontakten" med en för att man säger ifrån..
elller avslöjar deras lögner vilket får personen i fråga att känna sig löjlig...
hon/han säger saker som "hör inte av dig till mig jag raderar ditt nummer, jag bryr mig inte om dig!" och när man då gör som dom säger o tänker att okej bryr du dig inte om mig fast än att du för en vecka sen sa att du typ älskade mig o att jag va den ända riktiga vännen .. så slutar jag höra av mig för då e du inte värd ett jota...

så helt plötsligt.. kanske ungefär en sådär två veckor senare så plingar det i mobilen och det står vilken grattis till pojken , så söt han är! och vilka fula bilder du lagt upp på mig i bloggen HAHA...
då ser jag det som bara WHOOOOT???
hon hade raderat mitt nummer och sagt att jag e helt störd med mera.. varför får jag detta messet precis som om inget hänt..?"!

det är ett syndrom som ljungbyfolket har.. dom säger ogenomtänkta elaka saker till andra och sen om man bara e tyst några dagar så e det som om inget hänt sen?!

nej tack.. jag svarar inte på medelandet...
jag anser att ditt skitsnack och att du sa att jag är störd och att du inte bryr dig om mig.. det tog hårt.. och jag accepterar inte att det bara är glömmt .. jag la ner massor tid på dig...
och det var du tydligen inte värd...

så kära ljungby bor...
fortsätt ni snacka skit.. antagligen kommer jag att fortsätta vandra som ett samtalsämne.. och varsegoda...
e jag så intressant såå..
jag e bara glad att jag inte har den kontakten med ljungbystad.. så jag slipper höra skitet...

Lina och yaneth i love you gyyys... ni har hamnat helt fel.. lämna ljungby för guds skull..=)

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-12-12 12:12:43

Usch folk som snackar skit och beter sig så finns det överallt, men dom är inte värda nått...

Postat av: Cina

Publicerad 2008-12-12 12:50:51

Håller verkligen med dig, kommer tyvär inte ifrån ljungby helt men kommer aldrig flytta dit igen. Kännas skönt att bo här i varberg och inget vet nått om mig längre. Nästa stopp blir kristianstad =)

Postat av: Sandra Larsson

Publicerad 2008-12-14 09:59:03

Jag kan bara säga att det är precis samma sak som i Leksand, folk här är falska och snackar en massa gojja. Ska bli så skönt att flytta!

Vad skönt att det gick bra trots att du mådde så dåligt när du låg inne. Ta hand om dig nu och du ska veta att jag har samma problem. Jag vill inte vara ensam men jag kan inte heller släppa in någon. Som sagt, hur fan gör man? ha ha.

Kram på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela