MalinBorglin

Det här funderar jag på!

idag har det varit bad på schemat

Publicerad 2008-08-03 22:06:07 i Vardagslivet

max har badat med mormor o morfar idag.. i poolen.. han bara älskar det... så söt e han...
själv får jag inte bada då min Slempropp gick i förmiddags... oroligt ringde jag till förlossningen och hörde och det är lugnt sålänge det inte börjar göra ont eller börjar blöda... ska vila mycket och ha det under uppsikt... det är som sagt lite tidigt för lillen att komma ut redan...

att proppen går är ett tecken på att det hela är igång.. men det kan ta flera veckor..och om det skulle ske kan man få uppstoppande dropp så att man dröjer ut på förlossningen...
lite oroväkkande.. men detta fixar väl jag=)











debban låg troget brevid poolen och sov










"morfar" lennart gjorde en och annan Wurpa när han skulle stila lite=)




sen blev det mys i morgonrock




Max mormors födelsedagsbukett

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela