MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag

Publicerad 2008-08-25 20:13:53 i Vardagslivet

Pumps!

var på outlett i stan och hittade ett par svarta pumps...
ohh va jag älskar pumps...
svarta med spänne runt ankelen.. blev helt såld.. men det va ju som sagt stövlar jag behövde och två par stövlar har jag införskafffat mig idag=)

vi började resan i morse (förmidags) med mamma, josse och mio.
vi begav oss på outlett och sen vidare till skopunkten..
sedan åkte vi på premiär besök på Netto .. österäng... har aldrig varit där innan.. rätt frächt.. mycket bättre ordning än ljungbys netto (no afense)

seen in till stan... åt "varma mackor" på Darin´s cafe och njöt lite av vardagen... det blev sedan barnafokus och vi stroppade runt på både polarn o. pyret , h&m, lindex och kaphal  för att hitta vinterkläder till dom småå...
Mormor köpte ett par bruna termobrallor till max och vi spanade in olika jackor och fleece tröjor.. svårt att bestämma sig... bara...

tillbax till pumps,
e helt förälskad verkligen i Christian Louboutin (lobutäään)
och hans vackra pumps.. skullle verkligen vilja ha ett par.... men skulle man våga ha dem på sig när man går ut..??!
neej

sanningen bakom den klar röda sulan är att han sekunderna innan en modevisning ville förbättra sin svarta pump och drog åt sig modellens nacklack som hon satt och pillade med.. han målade hela sulan röd på skon och det blev sensation...

det är sååå läckert..
hans kreaktion "Ceclic" kostar 640 dollar och är den hetaste svarta pumpsen jag någonsin sett... ett orginal... ett måste i sin skosamling....


(love it cecelic)


en annan sko som bara skriker "titta på mig när jag lämnar detta rummet"



tänka sig en liten svart klänning och en snygg kuvärtväska till... och kvällen är räddad?

ja dessa skor.. dom gör mig lyrisk...
såfort jag packat upp och komit till rätta med mitt nya hem så ska jag dokumentera min pumps samling.. =)
den är guld värd...


är inte Sarah jessica Parker "carrie bradshaw" en annan stilikon..?!
skorna.. klänningarna..
hela hon som rollfigur i sex and the city gör mig glad.. hon lever en roll som många känner igen sig i...
motgångar.. pinsamheter.. och fullständigt glamoröst liv...





Just nu sitter max här i mitt knä och börjar se trött ut.. så nu måste jag avrunda... ska gå o borsta tänderna och natta honom..
sedan ska jag lägga mig i soffan och kolla på singelmammor..
väldans trevligt.. man känner igen sig på väldigt mycket.. men ändå e alla så olika...

imorgon flyttar jag ur lägenheten i stan.. 

Xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela