MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hösten är Nära Nu!

Publicerad 2008-08-24 22:06:52 i Vardagslivet

ooh idag har vi varit På ByaKrogen i österslöv med familjen och ätit söndags middag.
massa trevligt och mätt som en plätt blev man .. haha

när vi kom hem så diskuterades det som vanligt massa och vi kom in på höstens mode och ytterkläder...
vad ska man ha för kappa den här hösten/vintern..
och jag vill ju ha låga stövlar.. alltså utan klack... men måste det se ut som ridstövlar?!

tittar förbryllat runt..
och kommer såklart in på max avdelning med. vad behöver han....
kan jag få lite tipps om snygga höst och vinterkläder till både mig och mina pojkar...
(har ju en till påväg nu lagom till hösten)

vad är praktiskt till Barnen..
vad är snyggt och varmt till mig??



Jacka från ellos 899:-  (gillar den skarpt och den finns i svart med)




Novita stövel (finns på scorett för 1299:-)





Brun stövel i kortare modell ( scorett 1099:-)
mamma har den i denna färgen, snygg och bekväm.. men jag skulle föredra svart?!





Vagabond 999:- scorett (snygg enkel)







Jag har ju denna upplagan av Novita med klack.. men jag klarar inte riktigt av klackarna nu till vardags när man jäktar runt och bär på barn och framförallt nu med magen...
så dom får stå kvar i garderoben en stund till=)
(scorett 1299:-)




hjälp!!?? HAHA

Xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela