MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon

Publicerad 2008-08-25 08:40:02 i Vardagslivet

Max är lämnad på dagis!
Och nu är det frukost som gäller..

har betalat lite räkningar och lagt in lite nytta i mappen för viktiga saker o sådär,,, och känner mig redo för en dag på stan...
spanar runt lite på Jacka till Max.. de va ruskigt och höstigt i morse och nu e de snart dags...
Har funderat mycket och nog bestämmt mig för att investera i En dubbeljacka Från polarn och pyret..
en tjockare vindjacka med fastknäppningsbart fleeas inne i.. bra bra.. om de blir för varmt e debara att knäppa loss då=)

jackan är ifs rätt dyr.. lika som till en vuxen ungefär.. 700:- men jag har ju en liten till som kan använda den sen...
om inte kan man ju sälja på tradera...

den e slitstark och smutsavivisande.. så ja... de blir nog ett klipp=)


Xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela