MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Becur Repair!

Publicerad 2008-08-20 22:14:15 i Vardagslivet

Jag avråder Mammor Att Köpa den här Barnvänliga smörjan som säljs receptfritt på apoteket.
Av egen erfarenhet...

Jag köpte då jag lider av torr hud och min son med har den tendensen...
smorde först lite på magen då vi kom hem för att testa och se.. och när kvällen kom och det inte gett några utslag så efter badet smorde jag in hans rygg och rumpa som var torr...

jag smörjer därefter in mina ben och min mage med smörjan
och sen somnar vi båda två


mitt i natten vaknar min son och bara skriker.. han e hysterisk och jag förstrå inget alls...
jag undrar om han har ont i magen. Han skakar tydligt på huvudet och menar att han inte har ont i magen alls..
och jag börjar fundera...
smörjan!!
tittar i veckan och bak på rumpan där jag ser att det är rött efter att han försökt klia sig.. jag känner själv att smörjan inte hjälpt (antog jag eftersom det kliade som alltid på mig fast än jag smörjt mig)
tänkte att det svider kanske på max och vi tog in honom i badkaret...

tvålade in och spolade av och svepte in honom i handuken...
skönt.. han började lugna sig...
när vi suttit där en stund och jag svurit över smörjan .. som var så pass dyr och där det stod Inget annat än hur skonsamm och mild den är mot barnets hud utan konserveringsmedel och färgämnen... utan parfym...

hur kunde detta hända...

smorde in med miniderm igen.. INGET kan slå mini Derm...
det är den bästa mjukgörande krämen för både vuxna och barn....






här är min berättelse... min åsikt om Becur repair!

Kommentarer

Postat av: Emelie Ekstrand

Publicerad 2008-08-23 23:10:36

Den ska ju vara bra mot bristningar har jag läst...antar att det är skit det me

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela