MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Att Inte Kunna Somna!

Publicerad 2008-04-21 09:41:35 i Hemma Bäst

jaha ja....
igår låg jag där och vände och vred...
Max Hade Hamnat helt ur alla Vanor vi byggt upp..
tragiskt att allt man jobbat för att få vardagen att flyta på så går det i spilror över en vecka hos sin pappa...
och att veta att börjar jag omnu.. så händer samma grej igen nästa gång han ska hälsa på där...
iallafall e jag överlycklig över att han e hemma igen... vill aldrig någonsinn släppa iväg honom igen...
han e så hiskeligt mammig när han varit borta och ska ligga på mig och ha en hand inkörd i håret på mig o pilla i det och den andra handen håller han ett stadigt grepp om nappflaskan .... härligt...

sååå imorse va de dagis tajmigen..
Han var splitrad,....Mamma fick ju inte gå.... men...men kompisarna va ju intressanta....
jaja..mamma vi ses sen... så gick detväl rätt bra....

förövrigt han jag hittat en "man" i mitt liv Och detta känns såååå rättt. bättre än något annat....
vi kör på detta och ser vem som får flytta vart sen...
han e som jag sagt så många gånger förut...UNDERBAR!

att jag och mattias inte går ihop (för utomstående så e Mattias Max Pappa)
de e ju inget nytt.... de e som det är... Jag har iallafall Äntligen fått iväg mattias o engagera sig i att köpa kläder till max utan att jag alls ska vara med och tycka o tänka... o det blev bra....
jag önska verkligen att de kunde varit bättre...
Men han med alla sina skitfasoner har kört det riktigt för sig och jag e såååå trött på honom....!



EN DÖD I KANALEN
när jag körde hem i går morse så var det fullt av brandmän och bilar med hela utrustningen i och vid kanalen... dom hivade upp cyklar och kundvagnar...  nog trodde jag att någon varit full och slängt i massa cyklar som stått vid resecentrum i lördagsnatt... men  då fick kristianstad en chock... en tretio årig man som försvann för en vecka sedan natten mellan lördag och söndag hittades död i kanalen utanför mitt hus...=/ läskigt då det är där jag går över den bron när jag går hem efter en runda på stan eller där jag matar ankorna med min son... nu väljer vi nog en annan runda tror jag ...
om det är en olyckshändelse ellerom det är ett mord har inte kommit fram ännu... Men att folk dör e aldrig trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela