MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Borglin

Publicerad 2006-09-18 13:21:46 i Hemma Bäst


                                 Borglin

Imorgon e det äntligen dags för att gå på UL och kolla på bebsisen...
 e sååå spännd... de ska bli så roligt...
hoppas at den e frisk och mår bra...
undra vad det är för något..
gjort en massa tester o kollat vad det kan tänkas vara..
och de pekar lite åt olika håll.. några åt att de e en flicka och några åt att det är en pojke..
känns dock som att de e en pojk..!
Max =)

idag tvättar jag .. och diskar och rensar i skåpen i köket...
jag vill så gärna flytta nu alltså... men de e ju en månad kvar.. Trååk.. men men

annars händer de inte så mycket..
jag kommer inte i mina kläder mera..Och mamma kläderna e för stora än.. illa illa=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela