MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Letande

Publicerad 2006-10-18 11:03:14 i Max & Liam

Ahhhh
letar efter de perfecta..
de e svårt..
de e dyrt..
vill Ha Mumintrollens babygym.. skitsött...

men får vänta till efter jul med allt sådant... Vagnen e bokad... lagt handpenning. ska hämta den första veckan i november...
min byrå ska målas vit ... ska se om jag kan lämna in den till snicken  i november nångång... de e ett soffbord.. sängbord och två mattor som behövs skaffas.. sen klarar vi oss lite

// Malin


I kept my mouth shut from the start
I guess I left you in the dark
You thought you knew me but you don't
You say you'll love me but you wont
When you find out who I am

I kept my mouth shut for too long
All this time you got me wrong
Now we're in this way too far
I'm about to break your heart
Tear everything we had apart

'Cause I'm feeling lost
When I'm in your arms
The reasons are gone
For why I was holding on to you
I tried so hard
To be the one
I don't like who I've become

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela