MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Bodyn

Publicerad 2006-10-17 09:35:31 i Hemma Bäst

Bodyn

Första Bodyn är införskaffad...
köpte en Nappflaska designad av BON JOVI med... med rosor o gejer på.. skit fin...
idag e de UL nr 2,.. kl 15.00 ska v dit o jag måste hålla mig kissignödig..
längtar verkligen efter att få se den lille spratla runt där inne igen...

tiden går grymt sagta...
flytten snart..sen den 14 och 15/11 fyller syster och pappa år.. jag har redan fixat vad som ska köpas i present och jag o mattias ska åka ner o hälsa på då då..
 efter det är det dags för julbord,  JUL och sen mormors födelsedag..
sen e de nyår..=) efter nyår e de en lång månad utan några större händelser.. o sen fyller jag 21 =) och sen e de bebisens tur att komma till världen...

Vill Dock att Bebis ska komma nu.. jag har väntat tillräkkligt

//de e dom stora planeringstillfällena som vi väntar på nu =)
Malin

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2006-10-18 16:59:45

Åh jag minns när jag köpte första bodyn, jätte mysigt var det :-) Längtar nästan tillbaka till den stunden! Lycka till med graviditeten (",)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela