MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Älskade Morfar.!

Publicerad 2006-10-06 11:54:01 i Hemma Bäst

jag förtjänar inte detta... men de gör jag kanske.. annars skulle det nog inte häntjag e lite besviken.. jag trodde att morfar skulle titta till mig o bebisen o se till att vi inte råka ut för något..

men sedan han lämnat oss så faller allt i bitar

Vårat Liv Faller Sönder.. det bara smular sig i kanten...
det är läskigt... vill Ha en hand att hålla



Och nu rasar hela världen
Som ett sorgefyllt hål
Det enda jag begärde
Det var tid för oss två

Men jag är ensam
Här utan dig
Du kommer aldrig tillbaka

Se vad du gjort med mig
Ensam, jag vill så gärna förstå
Hon lova på hedersord
Det finns tid för oss två

Jag förstod aldrig riktigt
Hur illa det var
Jag lät dig va ensam
När du slöt i ditt skal
Jag kan fortsätta ångra
Jag kan fortsätta le
Men min allra högsta önskan
Är att ha dig bredvid mig
 

Min Morfar.. Snälla Kom hem igen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela