MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sjukgymnastik i vatten

Publicerad 2006-11-29 15:29:47 i Hemma Bäst

japps..
jag ska börja på vattengympa..
för min rygg och för bebisens skull=) de kan nog bli kul.. tror jag

idag har jag städat o röjt lite i byrån i hallen.. fixat det sista i "datorrummet" och dammsugat=) mycket trevligt..
går in i vecka 26 imorgon.. de går sakta framåt...
men magen den syns.. haha.. testade mammabrallor på hm igår.. de e inga sexiga saker dom syr till morsor inte hahaha..--=)

men men .. de ska nog funka.. blir snickarbrallor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela