MalinBorglin

Det här funderar jag på!

små skorna

Publicerad 2006-12-04 14:35:16 i Hemma Bäst

små skorna
 
Igår va de julskyltning på stan.. Köpte ett par små små smååå skor till lillen-.. så söta e dom=)

de hände rinte så mycke mer än vanligt..
magen växer o växer.. Bebisen sparkar mogon och kväll mest..
och jag mår prima..
det ända som e kris e kläderna..
men alla mamma kläder sitter skitilla.. s sitter bra men är för korta i benen när de gäller byxor..
o M e aldeless för stort..=/  bara för att man får en stor mage behöver väl inte lår o rumpa bli gigantiskt med?? aah jobbigt e de iallafall.. hittade en ny affär i stan som säjler mamma kläder .. jag o lina ska ta en tur dit sen nån dag... Byxor e de jag behöver akut snart...=)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2006-12-04 22:48:36

Så söta små skor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela