MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Tänkte till

Publicerad 2013-07-02 14:08:09 i Vardagslivet

Vem är jag utåt?
Vissa kan tycka att jag är elak och sur vid första ögonkastet!
Antar att jag fångat ditt intresse, din uppmärksamhet:)

Något som många vet, är att jag gillar blommor och växter.

Men annat, som att jag älskar att sova men kommer aldrig i säng i tid. Jag sover in i det sista och är färdig för "avfärd" på 5 minuter..

Jag går aldrig till frisören och fixar aldrig mina naglar. Jag äter gosig för ofta och är helt besatt utav ost!!

Jag har upp och nergångar, gnäller ofta. Tycker inte om att va själv men behöver min egentid. Jag duschar alltid för länge och för varmt och äter aldrig frukost.
Jag är sjukt gnällig!

Jag älskar naturen men hatar insekter:0
Är höjdrädd men älskar karuseller.
Äter all mat och klagar på att jag är tjock samtidigt :0

Lyssnar på rock och hatar dansbandsmusik. Får dödsångest utav inte ha kontroll över mitt liv. Gillar absolut inte att vänta på besked (kan vara min sämsta sida) jag blir hemsk.
Världen går under om jag misslyckas med något, om blott för en stund:)

Gillar inte Coca cola men dricker det ofta ändå:/
Målar och drömmer om att få ställa ut mina alster igen men bävar för vad folk ska tycka:( . Jag samlar på buddha figurer och flyttar alldeles för ofta.

Drömmer om familjelivet, men tror ej på att jag skulle lyckas ...


Har aldrig antytt att jag är nån ängel;)

Kommentarer

Postat av: Malin Gustavsson

Publicerad 2013-07-03 10:35:58

Jag tycker att du är en fantastisk människa precis så som du är. Tänker ofta att du borde tro mer på dig själv, du är stark och klarar allt bara du vill, och egentligen tror jag att du vet det!

Svar: tack <3
Malin Borglin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela