MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ont i magen

Publicerad 2013-07-31 19:39:25 i Vardagslivet

Typiskt , men det går väl över .
Barnen är nu i säng och jag la mig strategiskt på soffan. Borde plocka undan lite men kommer ej loss riktigt. Gör det imorgon istället .

Hörde av mig till magle idag om jobb i helgen . Se om det blir så eller om vi åker för rent nöje :) Ifs rent nöje hur som helst, !! :)

Funderar på om jag ska glo på en Beck film i min ensamhet ikväll . Eller om jag ska dra igång arkiv x tittandet :)
Något sådant blir det.

Någon som har förslag på bra serie att glo på? ??

Jag är helt besatt av att följa serier ..
Men dem tar slut för fort :/

Tvätta håller jag med på med . Har lite fläckiga kläder i medel just nu så får väl va så god och tvätta upp det med ikväll. Sen tvätta ordentligt imorgon förmiddag :) så helgen är räddad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela