MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Känslan

Publicerad 2013-07-27 21:44:19 i Vardagslivet

Nån sorts ångest i kroppen ibland .. Sitter typ långt inne i kroppen och drar i botten av magen ibland. Får misstänksamhet mot människor som jag från blotta intet får för mig att jag blir utnyttjad av. Eller att jag typ blir lurad. Hatar att känna mig lurad :/

Hur som helst är kl nu snart 10 och jag sitter på näsbyfält. Precis som jag ska göra på kvälls exkursionen nästa vecka. Fast då med hela min grupp/klass och inte ensam. ..

Idag känner jag mig precis sådär ångestfylld och lite lurad men helt utan befogenhet till att göra det .
Måste helt enkelt ta mig i kragen .
Tror att det vore lättare om jag inte var själv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela