MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ikväll

Publicerad 2013-07-25 20:19:16 i Vardagslivet

Vi har varit på simskola och det gick bra, nu är barnen i säng och jag håller på att tvätta lite grann,.

Ikväll blir det filmkväll, kolla på beck och mysa i soffan , det är jag värd efter första veckan på nya kursen :)
Imorgon är det själv studier och jag ska göra något jag aldrig trott skulle kunna ske:0 ut i skogen och samla insekter !!!! Haha sjukaste jag varit med om, jag är livrädd och nu måste jag plocka dem och stoppa i burkar . Läskigt :))

Men men bara att bita ihop och göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela