MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Helgen

Publicerad 2013-07-15 11:41:22 i Vardagslivet

Helgen innebar mixade känslor ..
Blev hjärtekrossad, när en underbar människa vände totalt och blev heltförändrad. Tappade all respekt för honom. Barnsligare fasoner får man leta efter. Direkt efter kände jag nittiotalet uppgiven och övergiven av allt och alla. Till råga på det så saknade jag barnen så fruktansvärt :/

Men som ett ljus i mörkret lade Nikoletta sina egna problem på hyllan och plockade upp mig ur leran. Helt otroligt. Hade jag aldrig kunnat tänka mig att begära. Hon gav mig en helt otrolig kväll där vi båda tog och dränkte våra sorger och hade under omständigheterna roligt.

Under kvällen fick jag uppleva alla världens känslor och utryck. Många dåliga, många onödiga, men några bra. .. Påvägen stötte jag på min trygghet och han störtade mig lite tjurigt, till en början men gamla band håller än.

När vi vid kl 03.00 lämnade Harrys så blev det tjafs mellan oss, onödigt tjafs och ibland kan jag känna att tjafsar jag hellre än att det inte finns något alls? Jag somnade på soffan och dagen efter beslöt jag mig för att vara ödmjuk och visa tillit. Vi umgicks hela dagen och det kändes bra. Han håller mig ovanför ytan!

Han är bra! En underbar människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela