MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Fredag . Vilodag

Publicerad 2013-07-26 10:12:40 i Vardagslivet

Trött som attans. Fredag idag . Ska försöka röja och städa inför helgen .. Man får se till att hålla det fint runt om kring sig, :) balkongen frodas, har hur mycket tomater som helst och det blir bara mer och mer :)

Det behövs vattnas ca 2 gånger om dagen och ibland känns det som att tiden inte räcker till :) behöver mig en större vattenkanna :)

Ikväll blir det antagligen lugnt. Vet inte alls vad som händer i helgen . Får se helst enkelt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela