MalinBorglin

Det här funderar jag på!

<3

Publicerad 2013-07-26 11:32:47 i Vardagslivet

Kärlekslös
Funderat på det där . Knappast kärleklös bara för att jag inte har en partner . Finns så mycket annan kärlek.
Jag har många att älska och jag har många som älskar mig :)

Helt utan någon att ge min tid .. ? Nej
Helt utan starka band. Helt utan den där speciella att ringa och berätta alla nyheter för .

Det stämmer inte . Jag må vara utan förhållande men mina vänner och framförallt mina barn står för biten med kärlek och stöd .. Tur jag har Er ..

Jag är inte redo för att ge någon ny hela mitt hjärta ändå så är kanske lika bra att jag är ensam ett tag .


Slängde värnar jag om dem jag har nära mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela