MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ISE

Publicerad 2013-01-16 12:35:00 i Vardagslivet

Hej "Malin" vad är priset
För att vända bort och blunda
Är du moralisk och inte fördömmande
Håller du i hemlighet ett agg
Och "Malin" vänligen säg
Vet du för ett faktum du inte kommer till helvetet
bestäm dig "Malin"

"Malin"
goda gärningar
Himmelskt utförda
Men i nattens mörker
Vet du verkligen
var du står nu "Malin"

Åh "Malin" sover du på natten
Eller är du klarvaken, väntar på morgonljuset
Är du inne eller är du ute
Är du säker, bortom skuggan av allt tvivel
du är liberal men till en viss mån
Finns det människor som inte passar in i ditt system
Vad kommer det att bli "Malin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela