MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Utgång

Publicerad 2013-08-11 10:33:41 i Vardagslivet

Jag Jens och Anna tog oss en sväng på Olles igår. Jag hinkade vatten som om det vore öl medans dem andra förvandlades till sina vanliga helgpersonligheter:)

Vi tittade på eller lyssnade på bloody duo som spelade och ganska snart sprang vi på fler bekanta :)

En trevlig .. Låååång kväll. Hemma vid 04.00 typ. Men stolt över min första (utav många) vita helg.. Med bra kost och med bra resultat :) kommer nu i mina svarta byxor som jag så länge kvävts av :)

Bara några kilo ner, men det var nog precis vad som behövdes :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela