MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Städat och varit i skolan

Publicerad 2013-08-06 22:20:42 i Vardagslivet

Var i östra sönnarslöv med skolan idag.håvat djur av alla dess slag. Räligt ..

När jag kom hem var jag helt slut och la mig på soffan en stund. Därefter fick jag ett ryck. Städade bokhyllan, dammat och rensat och ändrat om i den :)
Blev bra och nu är där plats åt lp skivorna som jag ska få av pappa :) längtar tills han kommer upp :)

Bäddade rent sängen och städade av hela mitt sovrum med . Gav blommorna ett riktigt hälsobad med ... Fräscht och mysigt att få krypa till sängs nu strax :)

Imorgon är det föreläsning mossor och fräkenväxter . Halvdag, sen ska jag uträtta massa ärende .

Se om jag får ordning på allt innan Max ska börja skolan. Det är tufft att vara ensamstående :0 men absolut värt det <3

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela