MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Måndag

Publicerad 2013-08-12 17:50:10 i Vardagslivet

Trött. Varit i skolan pluggar med tjejerna inför tentan, dieten tar lite på krafterna men det går bra.

Efter skolan åkte jag direkt och hämtade barnen och sedan hem för att nu för en stund sedan fixa handlanden inför imorgon ,.. Det fixade vi ihop hela familjen och sen körde J och jobbade lite .

Imorgon blir det kullaberg, väster. Lära oss vad som finns i havet :>

Ska bli kul samtidigt som vi tycker att vi fått nog att lära oss till tentan redan :)

Nu ska vi äta lite. Sen blir det nog en promenad med avslut på soffan .. Vänta in min kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela