MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Lördag.

Publicerad 2013-08-10 12:43:37 i Vardagslivet

Var helt alkohol fritt igår och Intr en ända godisbit.


Bra där. Det blev däremot en trevlig kväll i Karlshamn med livemusik och massa kaffe så att när vi åkte hem vid 00.00 typ så var jag speedad:)

Vi tog en tur till biljard och satt där till 03.00 , så länge är jag inte uppe utan alkohol i kroppen :)

Idag är jag igång och ska skriva skolarbete. Ska slå på kaffekokarn och skicka manen till klågrup först. Sen ska jag plugga. Ikväll ska vi kanske ut och svira. Nyktert för min del men absolut ut och svira. Är jag värd att dra på mig en klänning kanske till och med ;) ?! ...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela