MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ledig dag

Publicerad 2013-08-08 17:17:45 i Vardagslivet

Själv studier,

Ja ledig dag skulle man kunna säga, men man måste ju komma i kapp om tentan ska klaras.

Idag regnade det som f.. Vi skulle ta en runda i Torsebro jag och F men vi fick kasta in handduken. Min morgon blev iallafall jättebra. Vi försov oss något. Men sedan så var vi uppe och åt frukost och därefter blev det en runda med både Pw och jogging :) kändes bra och svetten rann . En dusch på det och sedan var jag på g igen. Vi han med en stunds pluggande och en vända på stan med .

Nu ikväll ska jag röja lite hemma och ladda inför morgondagens exkursion <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela